że coooDDD8 ty chyba nie wiesz co mówisz D8 masz u mnie tak ogromny minus za to co napisałeś, ze sobie nawet nie wyobrażasz ...
w ogóle jak można porównać pokemon i dragon ball =____=''
sam fakt, ze Dragon Ball powstał w 1984-1996 a Pokemon w 1996... więc przepraszam cię bardzo ale conajwyżej pokemon wzorował się na DB D88< chociaż dalej uważam że nie powinno się tych dwóch anime stawiać na równi u.u
i prosze cię sprawdzaj takie rzeczy zanim palniesz kolejny tego typu idiotyzm, nie mający żadnej podstawy v.v
will you play with me?
Offline
dragon ball to perfidnie podróbka wowa xD nie ma szans żeby nie człowieku
Posty nabijaj z sensem a nie pokaż że jesteś godzien ostoi spokoju zwanej POSTEM!
A teraz w spólnej modlitwie podziękujmy Postowi . I wynagródźmy osoby które Postów nie mogą pisać np przez ban minutą ciszy. I nie mówię tylko o tym forum ale wszystkich forach świata gdzie posty można nabijać.
Ostatnio edytowany przez bmwbmw2 (2011-11-19 12:59:33)
Offline
uch, w sumie do listy anime, dorzuciłabym jeszcze "Ah! Megami-sama" i "Nana" - w sumie nie przepadam za takimi romansidłami, ale te dwa anime wg mnie są dość sympatyczne ;D a do tego "Nana" ma boski j-rockowy klimat co po części wynagradza (bynajmniej mi) znoszenie wyjątkowo irytującej Hachi >8'D
uch jednak wybranie 10 anime, to strasznie trudna rzecz xD chyba za dużo ich swojego czasu ;3
will you play with me?
Offline
1 ONE PIECE 100 % dzieło geniuszu to co się dzieje po archipelagu i na water 7 to hoho
2 Naruto tylko shippuuden dzięki odc z peinem
3 gintama zaje humor
4 bleach
4 eyeshield 21 jakiś taki klimat fajny
5 reborn! dość niedoceniona praca ale manga ma 5 sezonów anime tylko 2 xD sagów znaczy (sag)
5 beelzebub ze względu na to że dopiero początek
6 fairy tail
7 death note (1 seria)
7 code geass 2
8 haime no ippo
8 Fullmetal Alchemist
9 gantz (manga była lepsza) a raczej jest
10 Toriko mało przetłumaczone
zapomniałem reborna na 5 go daje
uwielbiam też air gear ale to mangę bardziej jak można z 300 chapterów zrobić 3 oava xD
Ostatnio edytowany przez bmwbmw2 (2011-11-20 13:43:40)
Offline
bo ja mam większe pojęcie dziesiątki ja mam vip u boga xD
Offline
no mi też czasami adhd wycieknie to jak z mocą goku w ostatniej bitwie (maga) z buu nie mógł zebrać siły. tylko tym razem adhd się zbiera w ciele a gdy jesteś niestabilny psychicznie np czekasz na nowe op to zaczyna wyciekać a ty stajesz się Super Sayianem Super Sadiahdem trochę to arabskie.
Offline
chyba myślimy tak samo jeszcze jak przeczytałem i udaje ,że mnie potwory atakuja to pierwsze co mi przyszło do głowy że się bronisz przed nimi patelnią czytam 2 wyrazy dalej widzę patelnie albo to popularne albo jesteśmy z tej samej planety xD w jaki sposób zmieniają się rangi?
Ostatnio edytowany przez bmwbmw2 (2011-11-20 17:01:01)
Offline
albo tryb Super Sadiahd jest u wszystkich taki sam xD może właśnie stworzyłem powszechne prawo psychologiczne w świecie. zaraz zapiszemy forum . i się skończy
Ostatnio edytowany przez bmwbmw2 (2011-11-20 17:06:42)
Offline
co do top 10 pewnie wpisze nową serie dragon bala hoshi chyba najbliżej oryginału będzie i nowsza nie wiem co tam dokładnie będzie ale wiem że 2012-2013 nie jestem na 100 % pewny czy nawet wyjdzie ale i tak się podjarałem (fajnie by zabrzmiało jakbym był natsu xD)
Offline
zadajesz takie pytania żebym odpowiedział coś kompletnie niepotrzebnego i nabił posta:)? to odpowiem tak się tylko zapytałem
Offline
ty też właśnie nabiłeś posta dzięki mnie ale dodam coś w związku z top 10 żeby nie było yyy... no ten no fajne macie top 10 i dodaje do mojego top 10 na 7 miejsce albo 9 bo 7 jest pełne angel beats
1 ONE PIECE 100 % dzieło geniuszu to co się dzieje po archipelagu i na water 7 to hoho
2 Naruto tylko shippuuden dzięki odc z peinem
3 gintama zaje humor
4 bleach
4 eyeshield 21 jakiś taki klimat fajny
5 reborn! dość niedoceniona praca ale manga ma 5 sezonów anime tylko 2 xD sagów znaczy (sag)
5 beelzebub ze względu na to że dopiero początek
6 fairy tail
7 death note (1 seria)
7 code geass 2
8 haime no ippo
8 Fullmetal Alchemist
9 gantz (manga była lepsza) a raczej jest
9 angel beats
10 Toriko mało przetłumaczone
A żeby post miał większy sens chociaż wiem że to nie tu to dodaję że są napisy już do op idę oglądać
Ostatnio edytowany przez bmwbmw2 (2011-11-20 18:25:30)
Offline
1. Ao no exorcist
2. Soul Eater
3. Higschool of the dead
4. Death Note
5. Higurashi no Naku koro ni
6. Kaichou wa Mai sama!
7. Special A
8. Lovely Complex
9. Elfen Lied
10. Toradora
Te anime są najlepsze, według mnie
Offline