Ja chyba nawet nie obejrzałem 10 anime, więc moja lista będzie skromniejsza xD.
1.Shiki
2.Pandora Hearts (manga jest 100 razy lepsza i to na niej głównie się skupiam, ale to też mogę tutaj upchnąć.~)
3.Baccano!!
4.Gintama
5.Katekyo Hitman Reborn! (pomimo tego, że to anime jak i manga są okropnie dziecinne ,naprawdę uwielbiam tą serię i mam do niej sentyment przez dwóch bohaterów<3)
Offline
Full metal alchemist brotherhood
wolf's rain
death nore
bleach
Offline
1. Death Note
2. Ao No Exorcist
3. One Piece
4. High School Of Dead
5. Mayo Chiki
6. Great Teacher Onizuka
7. Pokemon
8. Vampire Knight
9. Hellsing
10. Full Metal Alchemist
Offline
no mi sie troche lista zmieniła
1. Full metal alchemist brotherhood
2. Steins;gate
3. Bakuman
4. One piece
5. Shakugan no shana
6. Soul eater
7. Blood+
8. School rumble
9. Samurai champloo
10. Chrno crusade
Offline
OO zapomniałem o bakumanie ale nie uzupełnię swojej listy bo mam już po kilka liczb xD
Offline
Kolejność nie ma znaczenia
1. Naruto
2. Pandora Hearts
3. Tsubasa Chronicle
4. Code Geass
5. Kuroshitsuji
6. Gosick
7. Bleach
8. Fairy Tail
Offline
1. Durarara!!
2. One Piece
3. Toradora!
4. Ouran High School Host Club
5. Angel Beats!
6. True Tears
7. No.6
8. 5 Centimeters per Second
9. Shaman King
10.Usagi Drop
Ciężko było się zmieścić, oj ciężko. Miałam dylemat pomiędzy Shaman King, a Usagi Drop. Jednak mój Yoh wygrał.
Chciałam również dodać, że wszystkie produkcje studia Ghibli są poza listą. Ich arcydzieła są tak genialne, że wstydziłabym się postawić je obok tych przyziemnych tytułów.
Ostatnio edytowany przez Minori (2012-03-05 01:26:03)
Offline
jejku, to naprawdę ciężkie, no postaram się dać1. 10, niekoniecznie w podanej kolejności
1. Death Note
2. Neon Genesis Evangelion
3. D.Gray Man
4. Shaman King
5. Bleach
6. One Piece
7. La Corda D Oro
8. Kuroshitsuji
9. nabari no Ou
10. naruto
Pewnie coś ominęłam ale zdarza się :P
Offline
trolololo ~ !! Lista mi sie zmienia ~
1. Hunter x Hunter [2011]
- tutaj za klimat, bohaterow, kreska, fabula
2. Bo-bo-bo
- kocham taki chory humor. ;]
3. Fairy Tail
- uwielbiam przygody Happy'ego i paczki czarodziejow. Bohaterowie niczego sobie.
4. One Piece
- tu za fabule i bohaterow.
5. Trigun
- tutaj chyba tylko bohaterowie.
6. Un-go
- kreska i fabula.
7. MegaMan - NT warriors
- prowadzenie calej tej historii bardzo mi sie podoba.
8. Pokemon
- kieszonkowe stworki. ;3
9. Gintama
- Buhahahahaha ; D
10. Moyashimon
- jak ja uwielbiam bakterie ;]
Offline
We wszystkich postach widzę znane i dobre anime. Ale nawet na taką 10 to będzie ciężko sie zdecydować. Hmhm...
1. Hellsing - za Ala
2. Bleach
3. Death Note
4. Katekyo Hitman Reborn
5. Gintama
6. Soul Eater
7. D. Gray Man
8. Ao No Exorcist
9. Naruto (Shippuden)
10. Higurashi No Naku Koro Ni
Nie przeczę,że niektóre rozwiązania fabularne bardziej podobały mi się w mangach. Ale nie bedę tak wybrzydzać xD
Offline
Moje top10?
Ależ proszę bardzo:
1. Gintama i Gintama`
Absolutnie abstrakcyjny humor i te walki... Bohaterzy z pazurem, brak przeciągania i umoralniających przemów. Mistrzostwo!
2. Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Nie pamiętam anime przy którym wylałabym tyle łez. Jedna z najbardziej mrocznych, a jednocześnie najzabawniejszych i najcieplejszych opowieści jakie widziałam.
3. One Piece
Co prawda wolę mangę od anime, ale nawet wersja animowana zasługuje na znalezienie się w pierwszej trójce.
4. Katanagatari
Było w tym anime coś co nie pozwoliło mi oderwac wzroku od ekranu. Wspaniałe walki, ciekawa fabuła a w tle najpiękniejsza historia (nie)miłosna z jaką miałam do czynienia.
5. Samurai Champloo
Ciekawe połączenie rapu z samurajami. Bohaterowie do których długo wzdychałam, wspaniale zanimowane walki tak realistyczne że aż przechodzą ciarki. I fantastyczny finał.
6. Durarara!!
Niewiele jest anime za którymi nie nadążałam. A jeszcze mniej tych, które zaczęłam oglądać od pierwszego odcinka zaraz po tym jak skończyłam ostatni. Anime którego baaaardzo długo nie zapomnę.
7. Darker than Black: Kuro no Keiyakusha
Bohaterowie przechodzący powolną przemianę, nawiązujący prawdziwe przyjaźnie, odkrywający uczucia innych. Coś pięknego.
8. Natsume Yuujinchou
Nie jestem w stanie stwierdzić która seria podobała mi się najbardziej, więc pod tym tytułem kryją się wszystkie cztery.
9. Giant Killing
Nie sądziłam, że aż tak polubię anime sportowe... Tym bardziej, że w życiu realnym nie cierpię wszelkich sportów zespołowych. Gdyby ktoś mnie zapytał jaka jest moja ulubiona drużyna piłkarska to bez zająknięcia odparłabym że East Tokyo United.
10. Bakuman
Jedno z moich najbardziej zaskakujących odkryć. Pod tak schematyczną fabułą udało się znaleźć coś co wciąga, a na dodatek odkrywa przed widzem zaplecze zawodu mangaki.
Offline
Sailor Moon
Wedding Peach
Kamikaze Kaito Jeanne
Naruto/Shippuuden
Death Note
Darker than Black
Meitantei Conan
Inuyasha
Welcome to the NHK
Filmy Ghibli ogólnie prawie wszystkie poza rankingiem wszystkie cudo
Offline
Zmieniam moje top 10 !
1. "Fullmetal Alchemist Brotherhood"
2. "One Piece"
3. "Durarara!!"
4. "Kimi ni Todoke"
5. "Ouran Koukou Host Club"
6. "Toradora"
7. "True Tears"
8. "Angel Beats!"
9. "Another"
10. "Shaman King"
Offline
chyba ciężko wybrać, ale sie postaram
Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Ghost Hunt
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
Higurashi no Naku Koro ni Kai
Steins;Gate
Code Geass: Hangyaku no Lelouch
Ouran Koukou Host Club
Black Lagoon + second barrage
Great teacher onizuka
Seirei no Moribito
Offline
1. Naruto
2. Fairy Tail
3. Ao no exorcist
4. Soul Eater
5. Higschool of the dead
6. Mirai Nikki
7. Elfen Lied
8. Higurashi no naku koro ni
9. Special A
10. Kami nomi zo shiru sekai
Offline