Chociaż z drugiej pory aż strach pomyśleć, co by było, gdyby twórcy anime uparli się, że zakończenie musi być i zrobiliby je na siłę
Offline
1.Toradora!
2.Kuroshitsuji
3.Durarara!!
4.Code Geass
5.Nana
6.Bakuman
7.Ergo Proxy
8.Fullmetal Alchemist
9.Mobile Suit Gundam 00
10.Honey and Clover
Ostatnio edytowany przez Selven (2011-05-03 17:56:04)
Offline
1.Death Note
2.Kaichou wa maid sama
3.Elfen Lied
4.Naruto
5.InuYasha
6.Sailor Moon
7.Love Hina
8.KUROSHITSUJI ! xD
Ostatnio edytowany przez Aiko-Chan (2011-05-29 22:25:11)
Offline
Trudno wybrać tylko dziesięć kiedy ma sie ponad dwieście ulubionych anime >_<
Offline
To dawaj połówki albo dziel na części dziesiąte ^^ np. 1.coś tam coś 1,2. coś tam tam XD
Offline
Kurcze ja nie potrafie wybrać 10 xD Po dłuższym oglądaniu jak już minie taki szał to wszystkie serie wydają się niby fajne ale nie takie znakomite. Ale od czasu do czasu trafią sie jakieś perełki które zostają w pamięci na długo. O to one:
1. Eureka Seven
2. Xam'd Lost Memories
3. Bokurano
4. Beyond the Clouds, The Promised Place
5. Ergo Proxy
ale dobra teraz kilka według mnie bardzo dobrych anime ale nie porównywalnych do pierwszej piątki xD
6. Code Geass
7. Death Note
8. Green Green
9. Fullmetal Alchemist: Brotherhood
10. Darker than black
Ostatnio edytowany przez Sokuryo (2011-05-28 19:19:51)
Offline
Nie jestem w stanie wybrać wszystkich 10, więc wybiorę kilka:
1. Full Metal Alchemist: Brotherhood
2. Full Metal Alchemist.
3. Death Note.
4. One Piece.
5. Devil May Cry.
To by było na tyle...
Offline
1. Clannad
2. Code Geass
3. Death Note
4. Myself Yourself
5. Fullmetal Alchemist
6. Phantom: Requiem for the Phantom
7. Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai
8. History's Strongest Disciple Kenichi
9. IS: Infinite Stratos
10. Angel Beats!
No , moja magiczna 10 , lecz może niedługo ulec zmianie
Offline
heh Clannad miodne anime ale nie dla wszystkich ^^, obie serie mi się podobały chociaż druga dla mnie lepsza
no to się jeszcze raz wypowiem
1. Full Metal Alchemist Brotherhood
2. Samurai Champloo
2. Utawarerumono
2. BLOOD+
5. Cowboy Bebop
6. Axis power hetalia
7. Angel Beats
8. Soul Eater
9. Nana
10. Onepiece x Naruto x Clannad (oba sezony) (nie wiem co lepsze do obu mam sentyment do wszyst5kich ale nie wiem które najlepsze ^^")
kurrde tu tak mało miejsce a chciałabym jeszcze pododawać. Może jak sobie przypomnę zrobie jeszcze jedną korekte ^^"
Offline
Angel Beats uważam że jest najlepszym anime Key'a ale clannad też jest świetny, i Air tylko Kanonu nie oglądałam XD. Ja też tyle tych anime obejrzałam że ło dżizys XD. Ale dobra już nie spamuje XD
Offline
Hmm trochę trudno znam mało tytułów ^^ i trochę mogą już być przestarzałe^^, ale je lubię.
1. Bishojo Senshi Sailor Moon
2.Meitantei Conan
3. Naruto Shippuuden
4. Ruchomy zamek Houru
5. Podniebna poczta Kiki
6. Ponyo
7.Kamikaze Kaito Jeanne
8. One Piece
9. Inuyasha
10. Wedding Peach
Offline
jak widze przynajmniej większość tytułów które wymieniłaś były wyemitowane przez telewizje tudzież były najpierw filmami kinowymi
Offline
1. Higurashi No Naku Koro ni
2. Umineko No Naku Koro ni
3. Death Note
4. Kuroshitsuji
5. Naruto
6. Nana
7. Hellsing
8. Bleach
9. FMA
10. Dragonball albo Soul Eater
Ostatnio edytowany przez Bellucci (2011-08-23 18:55:48)
Offline