yoogurth - 2013-06-04 13:01:16 |
Czemu dopiero dziś? ;___;
DOBRA, jedziemy. Wątek, w którym możemy podzielić się swoją listą ulubionych mang/manhw/manhuu i czego tam jeszcze xD Możecie je wypisywać je w formie listy TOP lub w rozsypce, bez znaczącej kolejności. Moja lista wygląda tak: (kolejność przypadkowa)
Hunter × Hunter (on-going)
One Piece (on-going)
Soul Eater (on-going)
Magi: The Labyrinth of Magic (on-going)
Shaman King: Flowers (on-going)
Sankarea (on-going)
Mirai Nikki (zakończona)
Assasination Classroom (on-going)
Onepunch-man (on-going)
Gantz (on-going)
okej, to by było na tyle.
|
Animka - 2013-06-04 13:26:54 |
Majin Tantei Nougami Neuro
Assassination Classroom (bo Matsui Yuusei jest geniuszem, takie moje skromne zdanie)
Count Cain (wraz z kontynuacją - God Child)
Ludwig Kakumei
Angel Sanctuary (które będę musiała w końcu kupić do końca)
Boys Next Door (bo Kaori Yuuki też wielka jest)
Saint Onii-san
Dogs (fangirluję Badou i nie mogę się doczekać, kiedy wydadzą pierwszy tom Bullets and Carnage)
Battle Royale (manga dużo lepsza od filmu... Dlaczego wydają raz na trzy miesiące?!)
Magic Knight Rayearth (tak to się pisze?)
RG-Veda
XXXHolic (moim zdaniem trzy najlepsze prace Clampa)
Yu-Gi-Oh! (pierwsza, Duelist i Millenium World, bo potem to już nie jest prawdziwe YGO i tego czegoś nie zamierzam nawet tknąć) Keep Out (najlepsze yaoi wydane u nas, lubię czasem do niego zerknąć )... hmm... tyle mi przychodzi na myśl...
|
Nilsharr - 2013-06-04 14:59:22 |
A ja nie będę bawić się z obrazkami, bo szkoda zachodu. A więc tak:
1. One Piece 2. The Breaker/The Breaker: New Waves 3. Beck 4. Gamble Fish 5. Berserk 6. Kimi no Iru Machi 7. Toriko 8. Bloody Monday 9. Giant Killing 10. Bakuman 11. Noblesse 12. Gantz 13. Beelzebub 14. Over Drive 15. Akumetsu 16. Fairy Tail 17. Eyeshield 21 18. Baby Steps 19. Rainbow 20. Vinland Saga
Oto moja TOP 20. Mógłbym napisać jeszcze trochę, ale w końcu to ma być Topka :]
|
yoogurth - 2013-06-04 19:46:46 |
Nilsharr napisał:11. Noblesse
ostatnio się za to wziąłem, wydaje się naprawdę fajne więc chyba też dodam prędzej czy później :]
|
Nilsharr - 2013-06-04 21:22:39 |
Mogę cię utwierdzić w przekonaniu, że ta manhwa jest naprawdę dobra. Wciągnęła mnie po całości :]
|
Animka - 2013-06-04 21:37:43 |
Popieram, z tych, które zdarzyło mi się czytać na Easy Going Scans, Noblesse jest najlepsze (autorzy nie robią sobie tak długich i częstych przerw co twórca Wake Up Deadman)
|
kini-san - 2013-06-07 20:11:50 |
1.FAIRY TAIL
2.D.GRAY-MAN
3.GINTAMA
4.KUBERA
5.GIRLS OF THE WILD'S
Wiem że dwie ostatnie to manhwy, ale te dwa tytuły uwielbiam.
|
agacia20 - 2013-06-07 21:16:20 |
1. The Breaker: The Waves
2. Skip Beat!
3. Fairy Tail
4. seria Deep Love
5. Mars
6. Bleach
7. The Breaker
8. LDK
|
glow - 2014-05-17 18:31:59 |
zdecydowanie The Breaker: The Waves :)
|