Match1993 - 2008-07-25 23:33:28 |
Tu możecie podawac tytuły mang i anime romantycznych które podobały wam się najbardziej. U mi to by było 1 Onegai Teacher 2 Green Green 3 Suzuka
|
paula_mala1 - 2008-08-29 15:57:16 |
Dla mnie to bylo: -Fushigi Yuugi(anime przy ktorym mozna plakac, smiac sie, czuc sie zazenowanym i wogole wszysto hehe) -Zero no Tsukaima(boskieeeee anime :D) -D.N Angel -Ayashi no Ceres
|
Nika - 2008-09-04 15:31:21 |
special A zero no tsukaima Myself; yourself; i wiele innych
|
Serpetaliar - 2008-11-10 18:30:43 |
true tears shakugan no shana zero no tsukaima clannad love hina myself yourself onegaiteacher onegai twins
|
Ohashi - 2008-11-20 18:58:26 |
1. Green Green (wiem, wiem to bardziej ecchi ale co tam :D ) 2. D.N.Angel 3. Tokimeki Memorial: Only Love :D 4. Myself; Yourself 5. Canon :) 6. Perfect Girl Evolution :D (to bardziej komedia romantyczna ale co tam :D)
|
Animka - 2008-11-21 08:12:50 |
Jeśli chodzi o to ostatnie to nawet bardziej komedia niż romantyczna xDD
|
Lady_of_steel - 2008-12-30 23:59:57 |
Green green - sympatyczne i przyjemne anime, można obejrzeć i się pośmiać ale jakoś specjalnie nie przypadło mi do gustu Love Hina - anime które aż emanuje idiotyzmem, to jest taka bzdura, jednak humor to nie wszystko Vampire Knight - myśle że też można zaliczyć do tego typu. Akademia Cross za której murami kryje się wiele tajemnic. Bardzo fajne anime lecz druga seria mnie zawiodła. Spodziewałam się czegoś lepszego a tu same nudy i w ogóle zbyt przesadzone. Karin - chibi vampire - obejrzałam całe anime i chętnie obejrzała bym je jeszcze raz. Nie jest to typowo mroczne anime ale przezabawna seria + romans. Ciekawy sposób pokazania wampirów - zwariowana, wampirza rodzinka. Która jest bardziej śmieszna niż straszna.
|
fuCKYou - 2009-01-12 20:17:43 |
D.N.Angel Zettai Kareshi Nana Paradise kiss
i sporo innych, których tytułów nie pamiętam XD
|
vasa - 2009-01-13 15:23:07 |
Ef ~a tale of memories i jej drugi sezon ~melodies ^
|
kawowa_cpunka - 2009-01-13 18:17:41 |
Clannad, Paradise Kiss, A Tale Of Memories (jeżeli można to zaliczyć), zero no tsukaima. i to by było na tyle. Nie przepadam za romantycznymi m&a.
|
Sakura118 - 2009-03-17 18:07:32 |
bokura ga ita:)
|
love66me66 - 2009-03-31 11:15:20 |
Jeżeli chodzi o romantyczne:D 1. fushigi yuugi (można znależć na kreskowki.fani.pl) 2. Ayashi no ceres (kreskowki.fani.pl) 3. Bokura ga ita (kreskowki.fani.pl) 4. kamikaze kaitou jeanne(anime-online.info.pl) 5. romeo x julia (anime-online.info.pl) 6. Skip Beat ! (kreskowki.fani.pl)- komedia romantyczna ale bezbłędna 7. marmalade boy (tego niestety nie ma po polsku ale można oglądać z subami po angielsku a to łatwo znależć)- moje ulubione 8. Full Moon wo Sagashite (kreskowki.fani.pl) 9. Itazura na kiss (kreskowki.fani.pl) 10. Paradise kiss (kreskowki.fani.pl) 11. myself yourself (nyselfyourself.wbijam.pl) 12. peche girl (kreskowki.fani.pl)- świetne 13. Hakushaku to yosei (kreskowki.fani.pl) - lubie tego gościa 14. Kareshi Kanojo no Jijou (kreskowki.fani.pl) 15. ashiterauze baby (kreskowki.fani.pl)
To są takie anime , które od razu wpadły mi na myśl gdy to pisałam . nie lubie zkochanych dziewczyn skaczących dookoła i cieszących się z byle powodu więc czegoś takiego tu nie znajdziecie (i dobżeXD) Naprawdę fajne jak mnie olśni to jeszcze napisze. te na niebiesko to moje ulubione
|
PaulaxD - 2009-04-01 08:27:39 |
Obejrzałam kilka romantycznych ale najbardziej podobały mi się : ;)
Fate stay night Vampire Knight Bokura ga ita Akane-iro ni Somaru Saka ( romantyczne i bardzo śmieszne )
|
Serpetaliar - 2009-04-01 17:06:11 |
PaulaxD napisał:Obejrzałam kilka romantycznych ale najbardziej podobały mi się : ;)
Fate stay night Vampire Knight Bokura ga ita Akane-iro ni Somaru Saka ( romantyczne i bardzo śmieszne )
akne -iro... polecam
calkiem niezle bylo i szkoda ze tylko12 epkow moglobybyc wiecej ale no coz ..
|
PaulaxD - 2009-04-07 11:27:24 |
Dokładnie przydałoby się rozwinąc tą historie ^^ ;)
|
Kim - 2010-12-21 19:51:42 |
Niewiele w życiu anime obejrzałam, ale najbardziej przypadło mi do gustu D.N. Angel (nie tylko ze względu na Niwę i Riku, ale i Risę). Vampire Kinght też jest dobre.
|
Kim - 2011-01-13 22:21:37 |
Moje ulubione anime i jakby nawet nie było w nim wątku romantycznego i tak bym napisała: "Vampire Knight". A poza tym może ktoś być bardzo urażony i zdziwiony, ale "Itazuma na kiss". Kiedy ja to oglądałam?! Ale uczucie między Nokim i tą... jak jej tam było (nie pamiętam)? Dobra, on może i pożądnie nie tego, ale miłość... zadziwiająca.
|
Misa-Chan - 2011-03-08 15:57:02 |
Kaichou wa Maid-sama! Clannad Fushigi Yuugi Hakuouki Hekketsuroku Kimi ni Todoke Kobato. Special A Toradora!
|
Madeleine - 2011-04-28 11:41:21 |
Kaichou wa Maid-sama Zettai Kareshi Random Walk Imadoki Atashi wa Bambi Good Luck
to co do mang
a jeszcze z takich w miarę dziwnych
Midori no hibi
zarówno manga jak anime spoko, ale w każdym brak jakiegoś romantyczniejszego zakończenia :)
jeszcze mi się jedna manga przypomniała
Koko ni iru yo
|
Kenshin - 2011-04-28 15:06:56 |
Większość żeście wymienili romantycznych anime, które lubię, więc nie będę się powtarzał ... Ale nie mogę uwierzyć że chyba jeszcze nikt nie podał takiego anime jak "Lovely Complex" dosyć przyziemne anime, które opowiada o kompleksach wyższości/niższości ... graficznie i muzycznie mogłoby być lepsze ale ogólnikowo pisząc jest lekkie i przyjemne dla oka... więcej nie zdradzę
|
Sawako - 2011-05-16 23:37:07 |
Shakugan no shana Nana Erementar gerad Air
:)
|
dr.nyo - 2011-05-17 06:17:40 |
Ah My Goddes Ai Yori Aoshi Earl and Fairy Host Club Kaichou wa Maid-sama! Love Complex Love Hina Maria Holic Midori no Hibi Onegai Teacher Strawberry eggs School Rumble Toradora! Valkyria Chronicles The World God Only Knows
|
Sawako - 2011-05-17 15:36:08 |
O tak School Rumble to najlepsza komedia jaką oglądałam ^^.
|
dr.nyo - 2011-05-17 17:52:19 |
To tylko część anime które w moim spisie miały dopisek Romantyczne komedi jest jeszcze więcej.
|
Sawako - 2011-05-17 17:55:16 |
Tia tylko że tu możemy też wymieniać anime i mangi romantyczne komedie oraz dramaty ^^. Dlatego uwzględniłam School rumble bo kiedy czytałam twojego posta przypomniałam sobie o nim :). Resztę znam tylko z tytułów a niektórych w ogóle XD.
|
dr.nyo - 2011-05-17 17:58:03 |
Jak będziesz miała czas to będziesz mogla się kiedyś zaznajomić.
|
Sawako - 2011-05-17 18:13:56 |
Niom mam ochotę na jakąś porządną komedie, a nawet lekki dramacik by się przydał XD.
|
dr.nyo - 2011-05-17 19:49:13 |
Komedi ci u nas dostatek a dramacik hmm.... Polecam Legend of Black Heaven
|
Sawako - 2011-05-17 20:20:43 |
Zakładam że więcej niż 24 odcinki nie liczy ;)?
|
dr.nyo - 2011-05-17 20:28:26 |
A gdzie tam 13 odcinków ale ściężka dźwiękowa świetna
|
Sawako - 2011-05-17 20:33:58 |
Legend of Black Heaven ( dodaje do listy anime które koniecznie trzeba obejrzeć ^^)
|
dr.nyo - 2011-05-17 20:51:17 |
Grafika może nie jest wysokich lotów czasami fabuł troche schematyczna ale jak powiedziałem świetna oprawa muzyczna. Nieliczne anime o tematyce muzycznej które nie jest przesłodzone i "przeróżowione".
|
Kei - 2011-05-17 22:53:17 |
Mała lista ode mnie. Pozycje które się czymś wyróżniały z tłumu, czyli głównie posiadają elementy dramatu, zwroty akcji itp. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem ;p
Obiektywna klasyka:
Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen Maison Ikkoku
Bardziej subiektywnie:
5 Centimeters per Second (koniecznie!!!) Kumo no Mukou, Yakusoku no Bashou (tego samego autora co poprzednie) Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora Clannad Kanon (2006) ef - a tale of memories ef - a tale of melodies Full Moon wo Sagashite Kimi ga Nozomu Eien Cross Game Crest of the Stars (wszystkie części, uwaga nie pomylić kolejności ;D) Spice & Wolf Koi Kaze Bokura ga Ita Suzuka Whisper of the Heart Only Yesterday Da Capo Kare Kano Kodomo no Omocha
Ogólnie to jest mnóstwo anime z tego gatunku. Jak ktoś chce by mu coś polecono to trzeba precyzyjniej określić podgatunku, czy chodzi nam o wyciskacz łez, o luźną opowiastkę (obyczajową), czy o komediowy romans. Ciężko postawić Kenshina obok Koi Kaze czy Lovely Complex. Niby wszystko romans no ALE.
|
Nighty - 2011-10-15 20:53:07 |
1. Nodame Cantabile (za humor, muzykę i postacie) 2. Skip Beat (za humor i Rena *.*) 3. Lovely Complex (za humor!) 3. Hanasakeru Seishounen (sama nie wiem, może za trzech bishów? :D) 4. Special A (za charakterek głównej bohaterki) 5. Paradise Kiss (za niesamowitą realność) 6. Nana (to samo co wyżej)
To tak mniej więcej. Nie będę się rozpisywać o każdym tytule, ponieważ chyba nie ma sensu. Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć czegoś więcej, to niech pisze :D
|
ma9595 - 2011-11-20 00:25:49 |
to i ja cos dopiszę (a co chłopaki też mogą czasem poczytać romanse, zwłaszcza jeśli sa to wątki poboczne)
1. Yureka/IDentity 2. Rappi Rengai 3. Kaichou wa Maid sama 4. Love Hina 5. Kagami no kuni no Harisugawa 6. Let's Lagoon 7. Ef - A fairy tale of the two niekoniecznie w tej kolejności (oprócz IDentity, normalnie majstersztyk!)
|
marie - 2011-11-26 17:17:35 |
Ja:
- Paradise Kiss - Brzoskwinia - Mars( <3 ) - Utena
:3
|
agacia20 - 2011-11-26 19:48:24 |
- Kaichou wa maid-sama - Specjal A - Mars - Love Hina
|
Kira - 2012-03-26 18:55:55 |
- Pradise Kiss - Peach Girl - jedno z lepszych anime romantycznych. - Mars - ubóstwiam go, może dlatego na innych forach mam nick Kira, no i Rei Kashino to mój mangowy ideał <3
|
B-Rabbit - 2012-04-23 22:12:16 |
hm.. Jak dla mnie to: -Kimi ni Todoke = obie serie świetnie po prostu uwielbiam : DD -Lovely Complex = również świetnie, ma duży plus za humor ; DD -Kaichou wa Maid-Sama! - ;D
|